känna sig gladare

När man känner sig bra på något, blir man oftast mer säkrare på det, eller hur?
Men om man känner sig osäker på något blir man oftast mer osäkrare på det. Då är det väldigt bra med självförtroende. Jag känner iallafall så för jag vill bara se de posetiva, tänka posetivt. Då blir du mer gladare, och känner dig mycket bättre, om du tänker på det posetiva! 

Vissa brukar titta sig i spegeln och säga: "Men gud, vad ful mage jag har" eller något liknande. Oftast är det ju tjejer som gör det, men det kan ju finnas killar.  Gör inte det, säger jag bara! du trycker ner dig själv fast du inte ens vet att du påvärkas av det. Du mår dåligare av det osv. Men om du ser på det som är bra exempel "Vad fint hår jag har" Du behöver givetvis inte säga det högt, det kanske låter en aning skrytigt, men iallafall att du säger det högt för dig själv. Då kan jag lova att du känner dig mycket gladare. 
 


Kommentarer
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

va gör du ? :)

2009-10-31 @ 10:27:47
URL: http://aarnnela.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Tack ska du ha:)

2009-10-31 @ 10:27:58
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0