God morgon

God morgon på er!

Som jag sa i mitt första inlägg kommer jag dra med drömmar också i denna blogg.
Att drömma och fantisera tycker jag jätte mycket om! Somsagt så behöver man ju drömma... Då får man på sätt något mål man vill nå.
Exempelvis mig: jag vill bli veterinär och bo vid vattnet i en fin villa, med två hästar, två hundar och två katter, med mina barn och min man. Det är verkligen en dröm som jag vill nå.

Det är bra att fundera på vad som är ens egen dröm, kanske vad man vill bli när man blir stor, eller att man vill flytta utaomland, eller något helt annat.
Så vad är eran dröm?

Kommentarer
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

ska snart plocka ut dagens outfit! :)

2009-10-31 @ 10:37:31
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0