sorrysorrysorry!

jag visste att du skulle börja skriva mindre och mindre. precis som alla andra som vill hjälpa.

du är precis som alla andra

de va en kommentar som jag fick och svaret på de är faktiskt att jag va raldrig hemma igår, va i skolan till halv 7 för jag hade utvecklingssamtal, och efter de tränade jag, så sorry - ska skriva mer nu. Har haft de lite fullt upp.

har ni tänkt på en sak ? De brukar ju alltid vara så oftast bland tjejer att man håller på med magen "kolla vad fet ja e" och sådär.
Vad brukar ni säga då? förmodligen "nej, de är du inte" och om du tycker de är jobbigt, då är de ju likadant för den andra personen när du håller på så. Har faktiskt tänkt på de, och nu förtiden säger jag aldrig mer de. Utan om man tycker som man tycker - gör något åt de istället för att gå runt och säg "va tjock ja e "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0