Ger bra jsälvförtroende

Yeeeeeeeeeah! Den 25 NOVEMBER åker jag iväg till Malta, LÄNGTAR!
Aja, nog om det, på fredag fyller brorshan år! :)
Och imorgon ska jag ha utvecklingssamtal, jag älskar att ha det och vår skola har det så att man får ha det själv, och allting, och då får man säga sina starka sidor och mindre starkare sidor, de är rätt rba sätt, plus att man får bättre självkänsla och självförtroende. Gör så själva fast de behöver ju inte vara om skolan, de kan ju vara andra saker, skriv bara upp de på en lapp, och så kan ni kolla på de när ni vill när ni känner att erat självförtroende är dåligt - ett bra tips!

Kommentarer
Postat av: Malle - Hockeyfru

tacl, glad jag blir:) blev en promenad nu med, i snöblasket:P hoppas du har en bra dag!

2009-11-05 @ 13:31:08
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag visste att du skulle börja skriva mindre och mindre. precis som alla andra som vill hjälpa.



du är precis som alla andra

2009-11-06 @ 00:33:23
Postat av: Anonym

ursäkta ??

Neeej ??? För de första var jag aldrig hemma igår, ska skriva mer, men jag var aldrig hemma igår!

2009-11-06 @ 10:04:43
URL: http://youneed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0