idolfinal i globen och dagens lösning

tessi kommer snart, och vet ni vad vi ska göra?
haha, hur visste du det? du har ju alldeles rätt, vi ska ju på idolfinalen! wohooooo!
we get have some fun!

juste en vecka kvar - SEEEN JUUULOOOOV! woohoo på den, och efter det, två veckor kvar sen Thailand - Woohoo!! och efter det... wohoooooo på den ;)
haha, okej, nu skriver jag bara på för att jag har tråkigt och väntar, och som alla vet så är det ju tråkigt att vänta, såhär har ni dagens lösning:

Drick ett glas mjölk, ät rysningsgröt, träna stenhårt, ät nyttigt, och ifall du har en dålig dag, tänk på bra saker då, exempel: amen i morgon så kommer jag nog ha roligt för då ska jag de & de & de...
de som stod först, de har jag gjort idag, speciellt tränat stenhårt. Och för det andra har jag varit jätte glad idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0